+48 793 991 800/ +48 537 777 757Masz pytania?

Serwis techniczny

Dysponujemy własnym, jedynym w Polsce, Autoryzowanym przez firmę Luigi Lavazza S.p.A. Technicznym Centrum Serwisowym oraz magazynem oryginalnych części zamiennych, akcesoriów, materiałów reklamowych a także szeroką ofertą materiałów wsparcia sprzedaży – także tworzonych na indywidualne potrzeby Klienta.

Prowadzimy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis dla wszystkich Klientów i Użytkowników następujących urządzeń:

  • ekspresy Lavazza Firma, Lavazza BLUE, Espresso Point i inne,
  • ekspresy na kawę ziarnistą Rheavendors, Saeco,
  • automaty sprzedające Lavazza BLUE, N&W Global Vending,
  • dyspensery do napojów i soków oraz inne urządzenia NEKTAR NATURA.

Oferujemy przeglądy okresowe*, naprawy bieżące, programowanie, udoskonalanie a także profesjonalne czyszczenie, odkamienianie i ascenizację wszystkich urządzeń. 

Serwis techniczny Lavazza

Nasze usługi są wykonywane ściśle wg instrukcji serwisowych i procedur producentów urządzeń i przy wykorzystywaniu specjalistycznych narzędzi oraz urządzeń pomiarowych dostarczonych także przez producentów.

Zapewniamy dla biur, hoteli, restauracji, kawiarni oraz dla Dystrybutorów i Operatorów wsparcie techniczne włącznie z przyjazdem naszych Techników, także doradztwo i szkolenia serwisowe.

SPRAWDŹ NAS. ZADZWOŃ LUB NAPISZ

Krzysztof Wójcik
Kierownik serwisu technicznego
tel.: 607 444 855
serwis@endurance.net.pl

Wasyl Sawicki
Technik serwisu (Warszawa)
tel.: 790 444 528
serwis@endurance.net.pl

Biuro Serwisu
tel.: 537 777 757 wewn. 2
serwis@endurance.net.pl

SERWIS „DOOR-TO-DOOR“ lub bezpośredni W CAŁEJ POLSCE
Specjalnie dla Państwa wygody!

Przy zlecaniu usług niezbędne jest wypełnienie dokumentu

Zlecenie naprawy Lavazza

ZLECENIE NAPRAWY

Zlecenie naprawy lub korzystanie z serwisu technicznego ENDURANCE jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Serwisu Technicznego.